Oszczędzanie czasu przy sklepie internetowym


Widok wątku: Prosty Drzewo Drzewo z zajawką

faust

Stażysta

faust

EXP 148

7D --- miejsce (0 p.)

30D --- miejsce (0 p.)


Wiadomość wysłana 22 maja, 09:07 (wtorek, 22 maja 2018 r. 09:07)

Witam, przy dużej ilości użytkowników dobrym pomysłem wydaje się być usprawnienie kontaktu poprzez outsourcing call center. Zakładając że każdy użytkownik wyśle maila z zapytaniem chociaż raz na miesiąc, generuje to niemożliwą do przetworzenia liczbę wiadomości. Znacznie lepiej jest przekierować kontakt do call center - https://ccig.pl/oferta/ które znacznie odciąży Twoją pracę

Post był edytowany 2 razy. Ostatnio: 22 maja 09:13 przez faust, 22 maja 09:11 przez faust.





Hades_86

Stażysta

Hades_86

EXP 166

7D --- miejsce (0 p.)

30D --- miejsce (0 p.)


Wiadomość wysłana 4 czerwca, 09:31 (poniedziałek, 4 czerwca 2018 r. 09:31)

twoją pracę odciąży, ale innym zwalisz na głowę milion telefonów do odebrania, he he xD