Obsługa dużych klientów


Widok wątku: Prosty Drzewo Drzewo z zajawką

Haracjer

Stażysta

Haracjer

EXP 100

7D --- miejsce (0 p.)

30D --- miejsce (0 p.)


Wiadomość wysłana 31 sierpnia, 10:27 (piątek, 31 sierpnia 2018 r. 10:27)

Czy w waszych firmach macie do czynienia z dużymi klientami, np. korporacjami? Jeśli tak, to w jaki sposób planujecie ich obsługę? Czytałem tekst na ten temat - https://goodpoint.blog/4-kluczowe-elementy-w-sprawnej-obs... i zastanawiam się czy oprócz dużych instytucji wdraża się w praktyce takie zasady i takie stanowiska jak opisane?




Cratmerkamsti

Stażysta

Cratmerkamsti

EXP 104

7D --- miejsce (0 p.)

30D --- miejsce (0 p.)


Wiadomość wysłana 11 września, 12:47 (wtorek, 11 września 2018 r. 12:47)

Nie mam za bardzo doświadczenia w tej materii. Nie będę w stanie pomóc.




grymek

Stażysta

grymek

EXP 107

7D --- miejsce (0 p.)

30D --- miejsce (0 p.)


Wiadomość wysłana 19 września, 10:08 (środa, 19 września 2018 r. 10:08)

Jak zmieniłem pracę to nie do końca byłem pewny czy obsługa "dużego" klienta to moja mocna strona, ale starałem się robić wszystko co w mojej mocy żeby dobrze wypaść. Z marnym skutkiem. Dlatego postanowiłem pójść na wykłady Marcina Mańki, dotyczące budowania długofalowych relacji z klientami-i to był strzał w dziesiątkę, który owocuje teraz w pracy:)

Post był edytowany 1 raz. Ostatnio: 19 września 10:09 przez grymek.